Der Blogeintrag zum «Jour 7» der Bubiker Veloreise in den Süden mit Etappenziel Pont du Gard erfolgt poetisch und auch auf buebikernews im Wortlaut:
Scho mit eme platte Reife hät euse Tag gstartet,
das hämer aber nöd erwartet.
Mit em guetem Rugewind
simer immer sehr gschwind.
Eusi Redli sind sehr schnell grollt
und debi hämer no e riese Schafherde überholt.
Nach eme Ziitli hemer den au mal no Zmittag gesse.
Wo? Das as hemer leider scho wider vergesse.
Am Namitag isch es sehr heiss
und eus lauft nur so de Schweiss
und alli dänked ä Abchüelig wär sehr nice.
Mir freued eus aber immer no sehr
uf de eini Tag den am Meer.
Zum Schluss simer no über d Brug Pont du Gard,
die isch für eus kei Gfahr,
wil mir sind nömlich drüber gloffe
und sind schlussendlich uf em Camping Sousta iitroffe.
(Und falls es Sie doch brennend interessiert, mir hend in Mornas Zmittag gesse
und s eigentlich doch nöd vergesse)
Text von N.S. und I.S.
(würklich würklich freiwillig)


Kommentar schreiben